Názory

Mňága & Žďorp Přidej názor
Říjen 2018
  • 13.10.2018 Sandál Fusekle Takhle se má hrát, volové...: https://youtu.be/6LHMDkZzs78
  • 11.10.2018 Jan Na které fotce ho mají asi nejradši rodiny Jugoslavcu které humanitárně bombardoval...myslím samozřejmě pozůstalé kteří toto řádění západu s podporou patolizala Havla přežili...:(
  • 10.10.2018 Karel Václav byl náhodou dobrá loutka kmotrů :))))
  • 09.10.2018 Alenka Sundejte toho kolaboranta že zdi až se mi navaluje :))
  • 09.10.2018 FUNKY Jinak Petře, jestli nevis, kdo je tvuj nejvetsi fanousek.. uz nekolik desetileti.. ano, je to DPMB. Tramvaji (salinou) dvojkou jezdim stale do Zidenic. Ty kurvy snad precislovaly uz temer vsechny linky krome.. 2
  • 08.10.2018 FUNKY 30.09.2018 Svaťo ses posral do kopce ne?
  • 08.10.2018 Funky Nazdar ogaři, kdy přijedete do Brna? Zvu Vás.
  • 06.10.2018 Anawak VADIM:Tak muj názor respektuj a zpivej s uměleckým davem žádný problém :) Filimu neberu že žije v bublině pouze jsem napsal svuj názor nezakazuji mu dávat toho vraha na zed :)
  • 06.10.2018 Vadim To ANAWAK: Proč někteří lidé mají neustále potřebu kohokoliv usměrňovat, kritizovat a napadat za jiný názor, než mají oni sami. Ať si proboha každý hlásá, co chce. Můj kamarád volí Okamuru, člověka o kterého bych si já neopřel ani kolo, ale nikdy by mě nenapadlo se na něho vys.at, akorát spolu neřešíme politiku, toť vše. Každý z nás se zodpovídá jen a jen svému svědomí. Chce-li být někdo ovce vedená někým jiným, může být. Má-li někdo odvahu říct svůj názor nahlas a veřejně - velký RESPEKT! Ať už je ten názor z našich hledisek špatný nebo dobrý.
  • 06.10.2018 Anawak Mrknu na stránky Mnagy a tam na mě cumi kolaborant který se i podílel na vraždách 2503 z toho cca 500 dětí Jugoslavcu když spoluschvalil a vynalezl pojem humanitární bombardování či zabíjení....Mnago už bez fakt do hajzlu s tou agitkou politickou... Bojkotují Babiše a na fotku sem dají vraha Havla hnus fialovej...
  • 01.10.2018 Zdar jak noha Míra.Ahoj,pro Filiho.Petře,prosím Tě,potřeboval bych s něčím dost poradit.Pošlu Ti mail na Zuzany telefon.Nepamatuji si tvůj mail.Zatím děkuji.
Září 2018
  • 30.09.2018 Svaťa Nevím koho volit a tak jsem se rozhodl díky umělcům kteří plivou na Andreje volit hnutí Ano v Praze takže Péťo díky za to...
  • 30.09.2018 stopkoň hoši, pokud vás zajímá politika, zkuste nějaký politický text, ale jinak svými politickými názory spíš o posluchače přicházíte si myslím, a opravdu politické kecy na koncertu mi lezou krkem a to od jakéhokoliv interpreta........totalitní režim už tady není......ale to je asi věc názoru.....
  • 20.09.2018 Aleš Ahoj, Děkuji za Konzert v Táboře u příležitosti Táborských setkání. Úžasné! A bez politické agitace...
  • 18.09.2018 Martin Knor Eda: Tak to mě mrzí, že už pro Vás nejsme jen obyčejní brnkálisti, ale co se dá dělat, budete si muset najít nějaké jiné. Era: zvláštní. Byl jste vůbec někdy na našem koncertě? Zažil jste tam politickou agitaci? No nic, sbohem.
Srpen 2018
  • 28.08.2018 Eda A ještě přidám osobní zkušenost. Nedávno se mi v práci v na obědě stalo, že když výše postavení kolegové vykládali vtipy o babišovi, tak jsem se jenom trochu usmál ale nesmál jsem se podle nich dost nahlas, což u nich vzbudilo podezření a hned na to upozornili. V té souvislosti jeden úspěšný majitel designové firmy v dozorčí radě prohlásil, že slyšel že ve firmě jsou nějací komunisté a že se osobně postará aby se firma všech zbavila. A teď ještě moje oblíbená kapela došla k tomu, že už nejsou jen obyčejní brnkálisti a že taky přispějí svým dílem k formování nového lepšího člověka a světa bez babiše. A jeden komentátor v deníku Právo už taky spočítal kolik lidí bude muset zemřít aby pravda a láska už v příštích volbách konečně zvítězila. Nejsem sice komunista ani babišovec, ale ten hlasitý smích bych si měl pro příště radši dobře nacvičit.
  • 28.08.2018 Era Ja zase souhlasim s pepou a vyjadril to i za mne. Koncert mnagy a zdorp uz bohuzel pro me nebude koncert, ale politicka agitace :(., cim se ztraci cele kouzlo a zadneho se uz nezucastnim. Ale i tak dekuju za tu spoustu zazitku.
  • 28.08.2018 Eda Přesně tak nechme toho :)
  • 27.08.2018 Gustav Poprosil bych raději místo diskuzí politických doplnit nějaké konkrétní informace ohledně koncertu 2.9 v Písku. Děkuji
  • 27.08.2018 Martin Knor Souhlas a děkujeme!
  • 25.08.2018 Petr Tak a vyhlašuji konec této politické diskuze! My všichni fandime Mnaze a nenecháme se rozdělit! :)
  • 24.08.2018 Martin Knor Pepo, nikdo z naší kapely nechystá puč a zákaz hnutí ANO, to se fakt nemusíte bát. Respektujeme výsledky voleb, co už nám taky jiného zbývá, že. Mohu vás ujistit, že Petr se vyhýbá politice, jak se dá. Jediné noviny, které si kupuje, je Sport. Ale to, co se tady děje, už může přehlížet jen málokdo; nežijeme ve vzduchoprázdnu. Agitku neděláme, na předvolebních mítincích nehrajeme. A vaše narážky na nějaké profity a na pokrytecká prohlášení kvůli popularitě už zavánějí posedlostí - to si fakt myslíte, že lidé nemohou mít jinou motivaci? Vy prostě kolem sebe vidíte samé "programové škůdce" - proto jsem napsal, že je mi vás líto. Ale jak tak čtu vaše příspěvky, musím konstatovat, že ubíráte na razanci; tak snad není vše ztraceno. :-) Jo, a Bakalu tady nikdo nehájí. Jenže on není premiérem této země.
  • 24.08.2018 Václav Milí diskutující, vážená kapelo. My fanoušci a příznivci bychom si měli uvědomit, že kluci z Mňágy, kteří nám dělají na koncertech a to nejen na nich radost jsou taky jen lidi. Proto mají stejně jako my právi říct svůj názor. Proto bychom to měli respektovat, ať se nám se nám to líbí nebo ne. Moje milovaná kapela není určitě jako jedna nejmenovaná ostravská kapela, která na jednu stranu politiku odmítá, ale na druhé hraje premiérovi na sídle, které samozřejmě není jeho ... Kapelo máte mou podporu, a na názor má pravdu každý opravdu každý. Držte se !!
  • 24.08.2018 Pepa Ahoj Marceli, díky za komentář. Já samozřejmě nikomu neodpírám popularitu, naopak vám ji ze srdce přeji. Z mé strany se jedná jen o zpětnou vazbu. Jak jsem psal hned na začátku, štve mě, když se populární osobnosti a subjekty politicky angažují a používají svou popularitu k politickému ovlivňování společnosti. Kdyby mi vaše tvorba nic neříkala, bylo by mi zhola fuk i kdybyste vyhrávali třeba na volebním mítinku Kalouska za Bakalovo peníze. Já jsem však měl dosud pocit, že vaše písničky obsahují něco, co je mi blízké a že nejsou politicky vyhraněné. Proto mě ta dříve odříkaná politická angažovanost trochu překvapila(ale ne zase kdovíjak moc, nejste první). Pane Knore, respektuji Vaše přání, přecijen, asi jste o nějaký měsíc, možná i rok starší, a pro příště už tedy jen vykání. Už jsem také pochopil, že vnímáme dění kolem sebe zcela odlišně. Nechť Vám Váš světonázor přinese štěstí. Pepa(Josef Kadlec). Vrkoši, vůbec netoužím stát se slavným ani populárním. Moje sebevědomí takovýto doping nepotřebuje. Jak jsem psal výše, pouze poskytuji zpětnou vazbu a dávám najevo své mírné překvapení z politické angažovanosti skupiny M & Ž. Zvláště když se staví na jeden břeh s lidmi, kteří jsou po svém mnohaletém společenském působení naprosto zdiskreditovaní a nemohou přenést přes srdce, že jsou na odchodu, že u lidí skončili, že byli v rámci politické mafie vystřídáni u koryt jiným klanem, který navíc v rámci snah o udržení moci laškuje s porušením omerty. Jak je zcela zřejmé z mých předešlých komentářů, já rozhodně nehodlám být Babišovým advokátem a ani jsem ho nevolil. Respektuji však vítězství jeho strany ve volbách a přijdou mi velice nebezpečné jakékoli snahy o potlačení demokratického rozhodnutí občanů tohoto státu. Ještě bych bral, když někdo stabilně tepe politiky, bez rozdílu politické příslušnosti(takového však neznám). Ale pokud to dělá až teď a nevadilo mu, co se zde dělo celá dlouhá léta, tak to zavání pokrytectvím a lze za tím tušit důvody, s kterými by se veřejně nechlubil.
  • 24.08.2018 Petr Machovský Pražskou*
  • 24.08.2018 Petr Machovský Pražkou kavárnu nahnat do fabrik dát jim platy většiny lidí a začli by mluvit jinak....
  • 24.08.2018 Vrkoš Pepo, myslím že nikomu naštěstí stále nikdo nebrání stát se "slavným" a šířit své názory široké veřejnosti.. Možností je spousty..Můžeš se stát politikem a ovlivňovat věci kolem sebe, můžeš se třeba zkusit stát známou kapelou nebo jen prostě zaujmout svým názorem natolik že se začne šířit po síti rychleji než kdejaký názor vyslovený třeba v TV. Zvlášť v dnešní době sociálních sítí myslím, že tohle není fakt problém...Naprosto nerozumím tomu nařčení že to dělají kvůli nějakým výhodám. Jak vidím ty reakce tady i jinde, myslím že je tomu spíše naopak. Tím že kvůli svému přesvědčení nebudou hrát na akcích sponzorovaných Babišem a tím že část svých fanoušků to nechápe a pobuřuje, tím spíše můžou finančně tratit...Pravda je a kvůli tomu to asi dělají, na tom vydělá jejich čisté svědomí..A to je zřejmě pro ně víc než prachy. Aspoň tak to chápu já....Pro všechny obhájce Babiše bych si dovolil ještě dodat pár vět..Chápu, že jsou lidi nasraní na kdejaké podvodníky, prospěcháře napříč politickými stranami. Problém korupce je starý asi jako lidstvo samo a bohužel v každém národu se najde nějaké procento lidí kteří si chtějí urvat z celku, myslí jen na sebe a nějaké morální hodnoty mají u prdele. To je ale na dlouhé povídání a ať si každý sáhne sám do svědomí kdyby se dostal k moci a k měšci plného dukátů jak bych se zachoval. Obávám se, že spousta těch velkých kritiků by si sama shrábla desátek. Tím to neomlouvám taky mě to sere..Jen jaksi podle mě p. Babiš není jiný..naopak je ještě horší. Využil nasranost lidí, přičemž sám se na tomhle celou porevoluční dobu podílel. Doporučuji si zjistit jakým způsobem ke svým miliardám přišel. Nejvíc mě ale vadí a mám obavy z jeho kumulace moci.Člověk co vlastní významné média, přisahá na své děti že je nebude ovlivňovat a pak volá redaktorovi aby mu nadiktoval, co má psát je pro mě nebezpečný.Pán který chce prostřednictvím státního úřadu kleknout na konkurenci je nebezpečný. Člověk který rozhoduje o dotacích a sám je přijímá..to je přeci obrovský střet zájmů..On nepotřebuje žádné Janoušky, Rittigy a podobné kreatury...on je ten velký kápo, který si rovnou do své kapsy shrábne co se mu zachce.A pokud mu někdo věcně oponuje, jde o účelovku, kampaň atd.. Parlament je žvanírna, Senát zrušíme, veřejnoprávní média dosadíme svýma, policii, státní zastupitelství taktéž...Jako nevýznamná třešinka na dortu je to trestně stíhaný premiér-kdo se v civilizovaném světě tímhle může pochlubit? A bývalý stbák-tedy člověk který udával nevinné lidi, jen pro to, aby on se mohl mít lépe...Mrzí mě a nechápu, že tolik lidí to nevidí nebo to dokonce obhajují, ale nezbývá mi než doufat, že pochopí dřív než budeme zase jen poslušné ovce v ohradě kteří bez výhrad poslouchají svého vůdce. Omlouvám se kapele že tady prudím s tak dlouhým politickým elaborátem:)Vím že bysme se měli raději bavit o hudbě, ale názory některých mých spoluobčanů mě prostě nenechávají chladnými:)
  • 24.08.2018 Nezávislá Bidná politická situace vypadá pouze z pohledu lidí kteří neunesli prohru ať už v prezidentských nebo parlamentních volbách ...ale zas je to sranda to sledovat jak se vztekaji bojkotují atd... Prohrávat každý neumí...;)
  • 23.08.2018 Martin Knor Ahoj Pepo. Pominu to, že nevím, s kým si tykám. Tvoje chápání světa je mi naprosto cizí. Pokud předpokládáš, že za vyjádřením názoru stojí vždy "předpokládané výhody a profit", je mi tě upřímně líto. Rád bych připomenul krásné české "podle sebe soudím tebe". Pokud naznačuješ, že nás někdo navedl, že se nějak propůjčujeme, nebo ještě hůře, že nás za to někdo platí, jsi úplně mimo. Víc nemám co k tomu dodat. Budeme si vykat, jo?
  • 23.08.2018 Marcel Ahoj Pepo, Fili (kapela), jsme svůj názor neprojevili přes masmédia, ale přes náš facebook a stránky. To, že se jej chytla už v podstatě není náš problém. Tahle kapela 30 let pracovala na tom, aby byla vidět a slyšet. Za to bychom se měli omlouvat??? Z naší strany v tom nebyl žádný profit a touha po výhodách. Mňága o svých fanoušcích nesmýšlí jako o plebsu, který je potřeba vzdělávat, naopak si jich velmi vážíme a máme je v účtě. Jestli tvé doporučení zní, že bychom měli jako Mňága & Žďorp zvažovat projevení svého názoru na velmi bídnou politickou situaci v naší zemi, tak se tu děje něco hooodně špatného. Zdravím, Marcel.
  • 23.08.2018 Pepa Martine, svůj názor samozřejmě projevovat můžeš, tak jako ho můžu projevovat já a kdokoli jiný. Tady, v kapele, v hospodě, mezi kamarády, známými apod. Do toho nikomu nic není. Ale pak je také forma "projevování názoru", která se děje skrze masmédia a to už se obvykle nedělá tak docela za účelem sdělení, výměny a tříbení názorů, jako za účelem ovlivňování názorů jiných, jinak řečeno politická agitka. Činí se tak pro, nebo proti někomu(něčemu) a zpravidla u dospělých lidí za tím nebývají ani tak "vyšší principy mravní", jako předpokládané výhody a profit. Je to parket obsazovaný vesměs populárními osobnostmi, jejichž potenciál ovlivňovat názory plebsu je úměrný popularitě a nesrovnatelně větší, než je tomu třeba u mě, nebo jiného kusu z davu. Proto se také náš názor do médií nedostane, ani kdyby byl konformní. Každopádně populární osobnosti a subjekty by měly brát v potaz, že jejich úspěch na popularitě dost závisí a dvakrát zvažovat, k čemu jsou ochotni svou popularitu propůjčit. Zároveň s popularitou se však pojí také to, že omezuje možnosti člověka vystoupit jako pouhý občan. Tak to zkrátka je. Jsem si jist že to vše chápeš, stejně jako Petr, že víte zcela přesně o čem píšu. Ale chápou to i fanoušci, to je dobré vzít jako fakt. Hodně lidí už má tak trochu plné zuby neustálého a stále intenzivnějšího mediálního ohlupování držiteli té jediné pravdy, jediného správného světonázoru. Přitom vesměs pokrytců nejhrubšího zrna.
  • 23.08.2018 Karel Martine máš pravdu jsem spíš naštvaný jak to nás média denně hrnou to je to nejnechutnejsi plno lži polopravd atd. a když se pak přidávají i známé osoby je toho nějak moc mi přijde a emoce pak lítají a odnášejí to pak slušní lidé viz.Mnaga třeba...tvůj názor i Filiho a celé Mnagy respektuji jen mě to štve že je politika všudypřítomná.To není nic proti vám spíš tak jako celkově to lidi unavuje takhle nějak to lidé asi vnímají to je můj názor...Vám přeji ať kapela šlape a děláte lidem radost hlavně hudbou jako mě už dlouhá léta...tvůj názor respektuji Martine :) Karel
  • 23.08.2018 Martin Knor Anawaku, děkujeme za doporučení. Karle, řekl bych, že hysterická je spíš ta věta o plivanci do obličeje voličům AB. To bys mohl taky říct, že každý, kdo kritizuje jakéhokoliv politika, plive do tváře jeho voličům. Absurdní. A taky nemám pocit,že byste si na našich koncertech nemohli odpočinout od politiky. Ale je to, pravda, jen můj názor.
  • 22.08.2018 Anawak Zdar vždyť vám nikdo nic nezakazuje max. doporučuje :D A když jsme u těch nechutností to s těmi odbory si buď dělal Filda prdel v což doufám ;) nebo fakt neví která bije...zdar politici :D
  • 22.08.2018 Karel Myslím že to umělci špatně chápou nikdo jim nic nezakazuje spíše jsou lidé naštvání že si chcou od politiky a od všeho na vašich koncertech a jiných odpočinout a když se potom Fili vyjadřuje tak jak se vyjadřuje tak je to také nechutné pač odpočinek od politiky už nehrozí ani u vás :( nebo když se k něčemu vyjádříme tak musíme počítat i s kritikou a unést ji o tom přece je ta demokracie o které Fili teď tak často agituje. .neber si to Marťo osobně mě tak hysterie z Babiše u některých lidí prostě přijde neskutečně směšná s plivancem do obličeje svepravným lidim kteří ho volí...Karel
  • 21.08.2018 Martin Knor Nepřestanou mě udivovat lidé, kteří vyjadřují své názory, kde se dá (mnohdy poměrně nechutně) a sami zakazují sdělit pohled na věc muzikantům, hercům, studentům a já nevím komu ještě. A ptám se sám sebe: kdo tedy má právo se vyjádřit k tomu, kdo jej zastupuje v parlamentu, vládě, ve světě... A k čemu se vlastně můžu já vyjádřit? Jsem strojař, který se shodou příznivých okolností živí hraním na kytaru. Mám vysokou školu, 55let a zažil jsem už leccos. Můžu, prosím pěkně, projevit svůj názor? Nebo můžu jen brnkat na kytaru a bavit lidi na koncertech? Odpovědi mi netřeba; budu se vyjadřovat dle svého uvážení.
  • 19.08.2018 Eda Skvělý názor Pepo souhlasím!
  • 18.08.2018 Pepa Taky se mi dost protiví, když se muzikanti, herci a další populární osobnosti, začnou veřejně vrtat do politiky. Jistě, každý člověk na to má právo. Ale jmenovaní by měli zvážit, že právě z důvodu popularity jejich veřejná prohlášení mají poněkud jinou razanci, než má názor neznámého operátora výrobní linky. Právě proto jim dávají prostor masmediální výrobci veřejného mínění(samozřejmě jen těm, kteří mají "správný" havlokavárenský názor) a snaží se je používat k namipulování národem. Já rozhodně nejsem odvařený ani z Babiše, ani ze Zemana, ale jsem bohužel stavěn před volbu tito, nebo Kalousek, Bělobrádek, Hermann, Kocáb, Vondra, Schwarzenberg, Benda, Němcová, Gazdík a další z rozsáhlého souboru programových škůdců této země, jejichž primárním cílem je vedle zajištění svého živobytí zachování našeho statutu kolonie na věčné časy, dehonestace národa, slovanů a naší historie, kolaborace se sudeťáky a plnění požadavků Bruselu a USA dřív, než by musely být vysloveny. Netroufám si tvrdit, že Babiš se Zemanem jsou protipólem "naší" škodné, ale aspoň neškodí tak okázale, zpupně a posměšně. Vím, není to moc, ale bohužel mi to, do jakého stavu rozkladu naše země (velice rychle)dospěla, nedává možnosti vyšších nároků. Zároveň však chápu, že i dosavadní politika má své stoupence. Kéž by se však všichni dokázali správně identifikovat s těmi, kteří zastupují jejich zájmy. Ještě mi přijde tak trochu trpce úsměvné, když se někdo pohoršuje nad švindlem pro získání 50 milionové dotace z EU(jako kdyby švidly a stovky "optimalizací" nebyly v podnikání standardem), který byl zjevně odhalen primárně jako součást politického boje, a nechávají ho ledově chladným mnohasetmiliardové škody na našem hospodářství za uplynulá léta, výprodej majetku do zahraničí, vyvádění stamiliard dividend, nabobtnalý, téměř dvoubilionový dluh naší země(všech občanů), legalizované rozkradení státu během "privatizace", amnestování i těch pár zlodějů, kteří byli stíháni. Nebo vytažení půl miliardy z našeho rozpočtu v kauze Promopro, v níž byl zapojen Vondra, protlačení tzv. církevních "restitucí" ve výši desítek miliard parlamentem pomocí odsouzeného poslance Pekárka, zpronevěra bytů OKD do rukou Bakaly, který je mimochodem velkým přítelem a donátorem havloidů, a stovky dalších sviňáren, které rdousily, rdousí a skrze pevně ukotvené šmejdy zejména, ale nejen, z havlogrupy, budou rdousit tuto zemi. Kapitolou samou pro sebe je nadávání na komunisty, když ti, kteří rozbili stát, provedli naší přeměnu v kolonii, rozkradli či zpronevěřili bohatství země, zadlužili nás všechny a udělali z nás opět rozvojovou zem plnou lidí druhé kategorie, ve většině mají kořeny v KSČ, nebo byli jinak propojení s tehdejší mocí, aby dnes byli nejzuřivějšími komunistobijci. Opravdu hloupé. Oni ani ti škůdci tenkrát neškodili proto, že byli komunisté, ale proto, že jsou to prostě zmrdi, kteří se vždy a za každého režimu proderou k moci, aby mohli krást, škodit a otravovat vzduch. Ti vědí vždy velice dobře, z které strany je právě chléb namazaný a jak se k němu dostat. Zmrdství prostě nemá a nikdy nemělo politickou příslušnost. Fuj, to jsem se zase rozohnil. Ne, muzikanti by se neměli montovat do procesu politiky. Dají se kritizovat její výsledky, ale není moc rozumné pokoušet se v ní dělat rozhodčího. Vystavuje se tím člověk riziku, že jen poslouží něčím zájmům a namísto prospěchu si z toho odnese ztrátu vážnosti.
  • 17.08.2018 David Ahoj Fili, chyběl jsem na posledním koncertu v LMB (narodilo se nám mimino, takže to je snad omluvenka), ale zajímalo by mě, zda někdy ještě budete hrát Kafe - že bys nechal zase pro změnu zpívat někoho jiného :-) a zda se někdy Neky nechystá opět zaječ tu jedinou píseň od ABBY, kterou umíte :-) Mám na mysli samozřejmě Thunderstruck . Díky moc David
  • 14.08.2018 Anti Karel Kryl-Demokracie (1993) Pro všechny, kteři se až ted probudili a pokrytecky obvinuji Babiše! Král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem....
  • 14.08.2018 Eda Jediné Martine co tito lidé dokažou je strašit komunismem ale vize nemají žádné pouze se chcou zviditelnit...Ne nevadí trestně stihaný premier ,jelikož je to očivídně fraška ze strany totalitnich stran viz Top 09...když tito lidé začnou respektovat lidi kteři rozhodly volby bude jim také líp...bojovat dnes s komunismem chce asi tak stejně odvahy jako s vlastní babičkou...
  • 14.08.2018 Martin Myslím si, že právo vyjádřit svůj názor maji naštěstí stále všichni. Nebylo tomu tak vždy a za vyslovený názor se zavíralo, vyhazovalo ze škol i zaměstnání a v těch nejhorších dobách i popravovalo. Nechápu moc tu pobouřenou reakci některých lidí...Já si naopak vážím toho že má oblíbená kapela to vidí podobně jako já.. Respektuju výsledky svobodných voleb, respektuju že cca 30% lidí asi nevadí trestně stíhaný premiér, stbák který vládne za podpory komunistů, který se čistě pragmaticky spojil s prezidentem a který směřuje naši zemi někam na východ k autokratickým režimům...Respektuju to ale vadí mě to. A když něco vadí je dobré se ozvat, řekl bych. Nechci jako moji prarodiče a rodiče mít posraný život, přijít o práci, strávit několik let ve vězení jen kvůli vyslovenému názoru nebo emigrovat. Bohužel je spoustu lidí v naší zemi, kteří to buď nevidí nebo jim to vyhovuje nebo jim to je jedno...Ale nehodlám se s tím smířit a jsem rád že nejsem sám:)
  • 14.08.2018 Anawak V klidu lidi tohle bude trvat ještě cca tak dva měsíce a pak Miloš oznámí komu dá vyznamenání takže se umělci přeorijentují k pomluvàm k hradu...takže práce mají až nad hlavu :)))
  • 13.08.2018 Miro A já su rád že Babiše umělci bojkotují. A buďme rádi že se o tom můžeme hádat a nikdo nás za to nesebere k výslechu. Braňme svobodu dokud ji máme. Tož tak.
  • 13.08.2018 Anti A mám toho dost!!!! Dám hlas také Babišovi i když jsem nechtěl...umělci,studenti či novináři si myslí, žě mají patent na rozum tak at skřipou zubama!!
  • 12.08.2018 Robert Peovský Zdravím Vás Moc.Byl jsem na vašem koncertu v Zábřeze na Moravě a moc to bylo fajn,nicméně i mě se nelíbí že po vzoru Kluse děláte tu agitaci která se mě k vám ale absolutně nehodí a jsem z toho zklamanej.Celé mě to zapadá do takového celkového nepochopení toho co se stalo a nadále děje v naší drahé zemi po sametové frašce a o to víc mě mrzí že takto skvělá kapela sedla na lep těmto slunkomančům to podotýkám že Andreje taky nemusím,ale je to potřeba všechno brát z širší perspektivy,národ se rozdělil na konzervativce,nebo podporovatele globalizace všeho druhu aa rozhodně je nerozdělil prezident naší země.Já si vybral to první a proto mám rád i vaši hudbu,možná jsem nepochopil text.S pozdravem Robert Peovský
  • 11.08.2018 Karlova z Liberce Zdravím vás on tady ten skoro až dementni bojkot nepřinese nic jiného než reakci v podobě Norimberských trychtýřu a Babiš dostane ještě více hlasů.... osobně jsem Babiše volit nechtěl ale budu z důvodu hysterektomie z řad pseudoumělcu typu Kluse kterej se vyhraňuje snad kvůli všemu...Mnagu mám rád ale że si ji koupí Kavárna jsem nečekal ale proč ne ne každý neumí respektovat rozhodnutí demokratických voleb...
  • 10.08.2018 Johny Péťo ti lidé co tě kritizují si vyhraňují také svůj názor ;)
  • 07.08.2018 Pavel Zdar já za diktátora považuji Kalouska... Andrej mi nevadí :)
  • 06.08.2018 Nevolič ANO Zdarec koukám ted tady na to a jen pro upřesněni pro demokraty: Babiš vyhrál volby jednoznačně v demokratických volbách a ti co to tady vedli od devadesátek ted jen řvou že se jejich lidi klidí z pozic...Co takhle sebereflexe si řict : Dělali jsme to na hovno lidi jsme dost nasrali a ted to máme :-) Néééé radši budem řvát že konči demokracie :-D Spiš mi to připomíná ukázku alibismu...:) Mnaga forever at se vám dáři a s politikou opatrně vidíš co to s lidmi dělá ( Ale vubec se jim nedivím )
  • 06.08.2018 PETR FIALA, MNAGA Franto, děkuju!!!
  • 06.08.2018 Miro Svoboda svoboda! Ti co ji ztratili....... Pro ty kteří netuší o čem píšu, viz. první deska Mňágy....... krásný text. Svoboda není samozřejmost, je třeba se o ní starat.
  • 06.08.2018 Franta Když tady čtu názory některých lidí (Anawak, Hedvika, Rozzuřená atd.), tak se nestačím divit. Myslím si, že ani jeden z Vás se nenarodil před rokem 1980 a komunisty jste nezažili… Já jsem se narodil v roce 1958 a myslel jsem si, že válka (2.světová) byla strašně dávno. Teď je to ale 50 let od té doby co se nám tady (naštěstí dočasně) nastěhovali „Rusi a spol.“ (1968) a mi to připadá, jako by to bylo včera (kdy jsem se třepal pod peřinou, kolem jezdily tanky a já čekal, že bude válka…). Vy jste asi chyběli v dějepise, když se probíralo 20-té století... Stejní komunisti, kteří (kromě svých spolustraníků) zavraždili i takové hrdiny jako byl např. Heliodor Píka (nebo hokejisty, kteří v roce 1949 byli mistry světa, poslali do uranových dolů, kde řada z nich zemřela), se spolupodílejí na vládě a nás chtějí učit co je to demokracie a svoboda. Kdo se z dějin nepoučí dostane se, za nějaký čas, do stejných sraček, znovu! Pokud chceme, aby v Česku zůstala demokracie a my byli svobodní, tak se musíme VŠICHNI (i když se nám do toho nechce a myslíme si, že se nás to netýká) starat o politiku a o to, kdo je v čele naší republiky.
  • 06.08.2018 Monk Vadim: Ok vezmi to na procenta v kolika firmách odbory něco udělali pokud nejsou svobodně zakázány :))
  • 06.08.2018 Vadim Monk: Zeptej se ve škodovce, co tam odbory dokázaly :) Petr Fiala: Velký palec nahoru! Nenapsal bych to lépe! :)
  • 06.08.2018 Monk S těmi odbory to je vážně úlet :-DD Čoveče kde žiješ? :-D
  • 06.08.2018 PETR FIALA, MŇÁGA Zdar! Vidím, že to zde docela žije a odpovím tedy všem konkrétně každému zvlášť, protože si vážím vašeho času, který jste tomu, abyste sem napsali: Těm, kteří chápou, že nejsme jen přehrávači svejch písniček, ale i lidé s názory, ze kterých mimochodem ty písničky vznikají, a souhlasí s mým upozorněním na to, že Andrej Babiš je darebák, který by naši zemi vůbec neměl spravovat, natož pak takovým způsobem, jak to děla, děkuju za pochopení. Anawak: Těžko se mi slušně odpovídá na sadu předběžných hodnocení jako ovcoidní, falešný a umělci u kafíčka, ale jdu na to. Na ten rozhovor si pamatuju, je to tak rok. Od té doby se situace rapidně zhoršila a pomalu se stáváme, dle mého názoru, další zemí s diktátorem v čele, který, pokud mu někdo není po vůli, na něj zaklekne a setsakra mu zkomplikuje život. To je dle mého zneužívání státní moci k osobním cílům, primitivní, účinné a odporné.To se mi nelíbí a proto jsem se ozval. Jestli to vidíš jinak, neberu ti to. Nezávislá: V továrních halách jsem pracoval 8 let a není to nic, za co by se člověk měl stydět. Je to prostě práce, máš odbory, pokud se něco zhorší, obrať se na ně. Díky! Hedvika: Pokud tě projevení mého občanského postoje tak moc rozhodilo, že se musíme rozloučit, poděkuju ti za dosavadní poslech a popřeju hodně štěstí. Myslím to vážně. Pája: No, upřimně, myslel jsem si, že se do podobnejch věcí už nikdy nebudu muset motat. Ale musím. Chci zůstat svobodný a jedním ze způsobů, jak jím být, je projevit nesouhlas, pokud se domnívám, že se děje něco zlýho, což se domnívám. Ani nevíš, jak rád bych se pletl. Pokud si myslíš, že to je z mé strany laciná agitka, až doteď jsi poslouchala blbou kapelu. Eda: Národ se rozdělil sám, Edo, tak mocní opravdu nejsme já ani jiní hudebníčci. Na politiku opravdu kašlu, však taky Babiš není žádnej politik. Zeptám se tě takto: Kdybys četl o zemi, které vládne trestně stíhaný premiér, který sestaví vládu, jejíž ministryně spravedlnosti navrhne odložení jeho vyšetřování, až do konce jeho mandátu, pak sama odstoupí, protože opsala diplomku, načež onen premiér sám sebe navrhne jako nového ministra spravedlnosti, neřek by sis - Proboha, co to v té zemi žije za burany, že sebou nechávají takhle orat?! Rozzuřená: Ano, to tvrdil už Gustav Husák, že zpěváci mají zpívat hezké písničky, a to vládnutí nechat povolanějším. Jenomže kromé zpívání jsme taky lidi, kteří mají své názory a občas, když mají ten pocit, je musí projevit, tak je projeví. Nejsou ničím majetkem, ti zpěváci, ani nemají se svými fanoušky žádnou dohodu, jak se budou chovat ve svém volném čas. Tvá připomínka, že už je to třicet let od revoluce, pro mě neznamená mnoho. Od popravy Milady Horákové, kterou komunisti zavraždili bez jakékoli viny, jen aby zastrašili obyčejné lidi a dali jim najevo, jak skončí každý, kdo s nimi nebude souhlasit, uplynulo už 68 let a mě se to stále dotýká. Umírala na šibenici čtvrt hodiny, byla to žena (jako ty), máma (nevím, jestli jseš), provinila se pouze odlišným názorem a byla odsouzena při vykonstruovaném procesu. Popravili ji komunisti, ta samá parta, do které později nalezl i Andrej Babiš a další vychcánci, kteří si už chtěli "jen" ekonomicky polepšit. Z takovejch lidí mám bejt nadšenej? Pro mě nikdy neuplyne dost let na to, abych těm sviním odpustil, což je sice moje slabost, ale každý máme nějakou.
  • 06.08.2018 Lumír Petře, ač nejsem Nero, palec nahoru. Ten Začátek abecedy (AB) má sice obrovský tah na bránu, ale nevšiml si, že už dávno vyfasoval červenou kartu, která platí až do vyřešení jeho čapího faulu. Možné je vše, kdoví, třeba mu sudí červenou kartu vymaže - anebo naopak tenhle povedený Začátek abecedy dostane stopku na celou svou sportovní kariéru. Tak či onak - aktuálně nemá na politickém hřišti Začátek abecedy Andrej Babiš co dělat.
  • 05.08.2018 Anawak Hmmmm nedavno jsem se někde dival na rozhovor P.F. a ještě tam byl M.K. myslim že to bylo z Olomouce někde venku na zahradce u hospudky to bylo...a Petr tam řikal něco ve smyslu že umělci se politcky vyhranuji aby se zvyditelněli viz. radoby show Krause....a že mu to příjde trapné či nedustojné přesně nevim jak už to řikal...no a bum Petr se přidal...:-D Nejsem zastance A.B. ale tahle hyterie at už ovcoidních umělcu nebo placených novinářu je neskutečně směšná...Podle mě pokud je člověk vyrovnaný vubec mu volby atd. do života nazasahuji...pravda od Mnagy jsem podlehnutí falešné hystrie nečekal...ale co už zitra jdu do prace plnit ukoly a umělci si u kafička svobodně zanotuji...:-))
  • 05.08.2018 Nezávislá Přesně tak Fili proto ji asi zajiješ znovu...Si dalši z těch co se podepiší pod rozdělovaní národa...běž dělat do haly směny pak zjistiš o čem je dnes obyčejný život mnoha lidí ty musí snášet totalitu stále nikdy se nic nezměnilo ba zhoršilo a ty tohle schovaš s dalšimi ovcemi za svovodné texty....na to ti sere normální člověk co tě živi koupi cd navštěvou konciku atd. a ty se jim tady ještě vysměješ...no aspon jde vidět co si zač... Hodně lidí si zklamal včetně mě...Game over Mnaga :-(
  • 05.08.2018 PETR FIALA, MNAGA Zdar! Vyhrazujeme si právo na vlastní nazor. Pokud se vám nelíbí, neda se nic dělat, holt máme každej svůj. Jen připomínám, že kdo se z historie nepouci, je nucen ji opakovat. Hodně štěstí.
  • 05.08.2018 Hedvika ÁÁÁÁ Pražská kavárna z Beskyd promluvila ! Škoda,že už si nikdy nepřečtu nic hezkýho jako knihu Petr:píše. Politická agitka mě fakt těžce nezajímá,mrzí mě moc,že jsi k tomu zklouzl,chjo.Fili,tak ráda a denně sem vás poslouchala,už nechci.
  • 05.08.2018 Pája Tak už i vy se pletete do politiky ach jo myslela jsem že máš Fili navíc :(((
  • 04.08.2018 Eda Ahoj Mnago velmi jste mě zklamali že už i vy rozdělujete národ a pletete se do politiky...myslel jsem že vy se nenecháte strhnout hloupým davem...Byl jsem vždy váš velký fanda a dál budu ale prosím kašlete na politiku a dementní bojkoty at už jde o kohokoliv...:(
  • 04.08.2018 Rozzuřená Fili,pro pána Boha přestaň pořád omílat rok 85',koho to dnes zajímá skoro 30let od revoluce.Nenech se strhnout názorama na dnešní politiku,nemáš na to,moralizovat.Vyrostla jsem na vaší krásný muzice,ale čím dál víc se přemáhám si vás pouštět,nechtěj to kazit...Od někoho kdo točí desku v komunistický Číně jeho názory na bolševiky a A.B fakt znějí trapně.Věř mi,že jsem Vám na tu cestu přispěla,ale už jen zpívej,zpívej,zpívej..
  • 04.08.2018 David Kluci díky vám za bojkot babiše,díky za každou kapelu která se k vám přidá.
  • 02.08.2018 Jirka Ahoj Mňago a Žďorpe taky, mam technickou pripominku k tomu co hraje namisto O malem durmankovi na deezeru na albu Nic slozityho. Nekdo vam tam nauploadil Karla Plihala (mam Karla rad, ale vzdycinky me to prekvapi) misto toho. Odkaz na skladbu: https://www.deezer.com/track/90757905?utm_source=deezer&utm_content=track-90757905&utm_term=1162494542_1533195916&utm_medium=web Bděte :)
tvůj názor
starší příspěvky